Andorra la Vella (Andorra)

vineri

Avem o povestioară nouă şi de această dată îi mulţumim Georgianei.

Draga mea Cristiana,

O sa incep cu cea mai recenta vizita a mea, in Andorra. Sa fiu mai specifica, in Andorra la Vella. Capitala este practic formata dintr-o strada pe care o bati de la un cap la altul intr-o jumatate de ora – pe jos. Este oras de munte (Andorra fiind situata in Pirinei, intre Franta si Spania) si aici am vazut pentru prima oara zapada in acest an :D.

Trebuie sa incep totusi cu impresii despre munte, asa, pentru sufletul meu. Pirineii de aici sunt interesanti, negri-albastrui, fara prea multa vegetatie. Mi-au parut putin sumbrii. Ce m-a mirat este ca au foarte putine localitati prin munte, spre deosebire de Romania. Asa ca noaptea tot muntele este cufundat in intuneric.

Sa trecem la parti mai practice. Andorra este tara perfecta pentru shopping. Nu au taxe, asa ca toate produsele de firma se pot gasi cu pana la 30-40% mai ieftine decat in celelalte tari. Este o destinatie perfecta pentru parfurmuri, tigari, alcool, electrocasnice, haine si incaltaminte de firma. Dar daca va intereseaza cumparaturile, sa va pregatiti psihic de foarte multa aglomeratie. Se pare ca este ceva obisnuit ca francezii si spaniolii din zona sa vina sa-si faca cumparaturile aici.

O intamplare ciudata a fost faptul ca nu ne-a mai servit nici un restaurant dupa ora 4 PM. Pranzul se serveste intre 2 si 4 PM si undeva pe la vreo 3.40 se inchide bucataria si se redeschide dupa ora 8. Ciudat spun eu, pentru ca este un oras strabatut de foarte multi turisti. Intr-adevar exista McDonalds, dar pentru asta trebuie sa fii dispus sa stai la coada din strada.

In alta ordine de idei, mi-as dori sa ma reintorc pentru o tura de schi.

Cam atat despre scurta mea experienta in Andorra.

muntii din Andorra (de jos)

aglomeratia de pe strada principala (zona de shopping)

sticle de alcool la 4.5 l (erau si mai mari)

Te-am pupat si revin cu alte povesti

Georgi

Draga nostră Georgi,

Nu putem decât să îţi mulţumim – cred că e podul plin de mulţumiri. Te mai aşteptăm şi cu alte povestioare. Fie ca Moş Crăciun să fie generos cu tine să-ţi împlinească măcar jumătate din dorinţele pe care le ai – poate nişte bănuţi în plus pentru o nouă destinaţie turistică? :)

Pupici mulţi!!

Cristiana şi cititorii Călător în lume

1 comentarii:

Anonim spunea...


I will recommend anyone looking for a Business loan to Mr Benjamin who helped me with a Four Million USD loan to start my business and it was fast. When obtaining a loan from them it was surprising how easy they were to work with.The process was fast and secure. It was definitely a positive experience.Avoid scammers on here and contact Mr Benjamin On. 247officedept@gmail.com . WhatsApp...+ 19893943740. if you are looking for a business loan.

Trimiteți un comentariu