Vă provoc!

sâmbătă

Aş fi vrut să lansez o competiţie dar nu ştiu pentru ce premiu v-aţi bate... sau ce v-aţi dori de la mine aşa că nu-mi rămâne decât să vă cer ajutorul. La început de drum "Călător în lume" vă provoacă la poveşti. Da, aţi citit bine: poveşti. Aş vrea să public aici poveşti din vacanţele voastre, poveşti din viaţa voastră din ţară şi de peste hotare. Facem schimb de informaţii şi păreri.

Despre ce este vorba...

De exemplu aş vrea să ştiu de la Cristina de ce s-a mutat în Praga, ce ii place la acest oras, cum sunt prețurile comparativ cu salariile și comparativ cu România. Nu refuz povești din Africa sau chiar din vacanţele din timpul liceului pe când făcea cursă regulată în Tunisia şi eu habar nu aveam unde vine aia... :)) de Tunisia era vorba nu? :)

Aş vrea să ştiu de la Alexandra cum a decis să ia calea Londrei iar Sergiu să-mi trimită măcar nişte poze din Manchester.

Să ne spună Andreea ce e de văzut în Roma înafară de atracțiile turistice din centrul orașului.

De la bunul meu prieten ANONIM vreau sa știu cum a fost in Asia, Rusia, State si alte tari (prietenul acesta al meu e mai enigmatic el, e mai rezervat aşa că - chiar dacă nu mi-a cerut - o să-i păstrez numele pentru mine doar iar în pozele ce o să le primesc cu siguranţă nu o să fie nici el nici personaje cunoscute facebook-ului... daaa???)

Georgi, nu am uitat de tine! Stiu ca pozele de pe FB spun totul dar vreau sa știu de Barcelona

iar Raluca sa ne impartaseasca impresii din Bruxelles.

Emi si Cristina - si multi altii - cum e cu "American Dream"?

Stim ca nicaieri nu sunt cainii cu covrigi in coada dar vrem sa ne povestiti, noua tuturor, experientele voastre din bancile facultatii de cand faceati parte din AISEC sau ERASMUS, ce ati vizitat si pe unde si de ce v-ati stabilit in afara granitelor tarii, nu uitaţi de programele Work&Travel (and Live there for a thousands of years - variantă valabilă pentru unii :))).

Sebi, stiu ca nu ai timp, cred ca jumatate din viata ti-l petreci prin aeroport si asta fara sa lucrezi pentru vreo companie aeriana dar... Chiar daca nu ai timp sa vizitezi orasele in care avionul te debarca poti sa ne povestesti despre ofertele, conditiile companiilor aeriene, cred ca as avea acasa o colectie de bilete sau de mini-avioane de la fiecare companie. Apropo...nu esti satul de mancarea din avion?? Haha, data viitoare te astept macar la o pasta.

Roxy, din putinul tau timp liber, povesteste despre Egipt, care a fost pretul vacantei, cum e treaba cu viza, conditii de cazare, preturi la excursii...

Cam astea ar fi informatiile ce ar trebui adunate aici. Oferiti impresii din vacantele voastre din Franta, Grecia, Croatia, Germania sau orice alta tara exotica sau nu, si de ce nu chiar si din tara. Avem o țară frumoasa si chiar dacă de multe ori nu suntem mândri de renumele ei peste hotare, avem cu ce ne mândri! Toate ca toate dar vreau poze. Toate povestioarele, fie ele si de câteva rânduri si însoțite de o poza, doua, trei le voi publica aici si-ti voi mulțumi din inima. Aștept răspunsurile voastre dragi prieteni, colegi, cititori cunoscuți sau necunoscuți la adresa de e-mail: rhayss@yahoo.com

Cum era de așteptat eu pregătesc deja un articol - care probabil va fi împărțit in mai multe capitole - despre Malta; o sa vin cu completari la articolele voastre despre Roma, Germania si Grecia. Sper sa-mi dati o mana de ajutor acum în preajma sărbătorilor când trebuie să fim cu toţii mai buni, nu cer bani, doar vorbe de data aceasta... vorbe scrise şi puţin timp din partea voastră. Împliniţi dorinţa mea şi o să consider aceste fapte drept cadouri de ziua mea ! Cu toate astea eu va mulțumesc de pe acum.

Ne "citim" curand!

3 comentarii:

Cosmin Comsa spunea...

Pfiuuuuuu Ma apuc de scris.......:)....Dar lasam SUA la urma;)

Georgi spunea...

O sa le fac si eu pe categorii :p. Pregateste-te! :) Cu poze incluse?

Cristiana spunea...

da georgi, poze si sa specifici cam ce e in poza :D abia astept!!!

Trimiteți un comentariu